Icecrown Citadel 10th
Valithria Dreamwalker



Valithria Dreamwalker یک باس کاملا استثنایی متفاوت با سایر باس هاست.در این باس شما به جای اینکه اون رو DPS کنید باید اون رو Heal بدید و HP اون رو پر کنید!
برای این Fight نیاز به 2 تانک هست.5 تا 6 هیلر و 17 تا 18 DpS.
باس باید از HP 50% شروع به هیل دادن بشه و 50% دیگه رو بدست بیاره تا Fight تمام بشه.اما یک سری Add به صورت Wave وارد درگیری میشن و راید رو وارد درگیری میکنند.تانک ها باید در دو سمت محوته قرار بگیرن،یکی راست و یکی چپ.در کل 5 نوع Add وارد درگیری میشن که هرکدوم کار خاصی میکنند.









Risen Archmages : این Add یه Frostbolt به همه میزنه و همه رو 4k Damage و Slow میکنه،همچنین یه گوی های آبی رنگی به اسم Mana Void روی هیلر ها سامون میکنه و هر 1ثانیه 1K Mana از اون هیلر و اطرافیاش رو بین میبره.هر کس که خودشو در این orb دید میبایست فورا ازش دور بشه.





Blazing Skeletons : خطرناک ترین Add در این باس این هست. این یونیت Fire Aura داره و Aoe دمیج میده،همچنین یه Fireball کست میکنه که برای کشتن هر پلیری و Wipe کردن راید کافیه.این یونیت بایست هرچه سریعتر کشته بشه!


Suppressors : یک دسته از زامبی های سیاه رنگ هستند که مستقیم به طرف باس میرن.این زامبی ها Buffی رو روی باس میندازند که به ازای هر Stack از اون 10% کمتر هیل میشه و همچنین مقداری DoT (Damage over Time ) میخوره.این زامبی ها میبایست سریعا به صورت Aoe دمیج داده و کشته بشن.


Blistering Zombies : یکی دیگه از این یونیت هاست که مقداری دمیج Aoe میده و همچنین روی تانکش DoT میندازه که چندن مهم نیست.


Gluttonous Abominations : یا همون Butcher خودمون رو هم که همه آشنایی دارند.این یونیت دمیج بدی بالایی میزنه و پس از این که کشته شد یه سری کرم ازش بیرون میریزه که تانک میبایست همه رو روی خودش بگیره چون DoT بدی میزنند.


اما مهمترین کار رو در این باس هیلر ها دارند.باس در 25Man میبایست چیزی حدود 12M هیل بشه و در ابتدا که این باس رو میبینید به نمره چشمتون شک میکنید (!)

در اینجا تنها اسپل باس به کمک هیلر ها میاد.باس هر از گاهی 8 پورتال سبز رنگ در زمین ایجاد میکنه و میباست 3 تا 4 هیلر وارد این پورتال ها بشن. هر کس رو که وارد این پورتال (Emerald Dream) میشه اثری از درگیری نمیبینه و میتونه در هوا پرواز کنه.






در هوا یه سری ابر سبز رنگ هست و هر کس که داخل این این ابر ها بشه اثر اون رو به شکل یه استک از یه Buff خفن میگیره. هر استک از این باف مقدار 200 mana per 5 Sec و 10% Healing Done به مدت 35 ثانیه به اون هیلر میده!هیلر میتونه 15 ثانیه داخل پرتال باشه و بعد از اون مدت از اون حالت خارج مشه و به پایین می افته و حداکثر 40 تا از این باف رو داشته باشه. در هوا تعداد زیادی از این ابر ها هست و میبایست بین هیلر ها تقسیم بشه.بعد از اینکه اون 3 هیلر تعدادی استک گرفتند باس رو هیل میکنند و به محض ایجاد شدن پورتال جدید میبایست وارد اون بشند و تایم این استک رو شارژ کنند.


نکته: بعد از اینکه یه هیلر وارد پورتال شد کس دیگه نمیتونه وارد اون پورتال بشه و پورتال از بین میره و هیلر دیگه باید از پورتال دیگه ای استفاده کنه.پس واسه خودتون یه پورتال انتخواب کنید تا هیلر بقلی از ورود به پورتال جا نمونه!


نکته: هیلر میباست تعداد Stack این باف رو حفظ کنه و نباید تایم این باف تمام بشه. همچنین میباست ابرهای داخل پورتال بین هر 3 هیلر تقسیم بشه.


نکته: 2 تا 3 هیلر دیگه میباست کنار راید بمونند و راید رو Heal کنند.


نکته: نیازی نیست تعداد بیش از 4 هیلر وارد پورتال بشه.چون تعداد ابر های داخل پورتال محدود هستند و در این صورت هر هیلر تعداد کمتری از این باف رو میگیره که سرعت هیل دادن باس رو کاهش میده!