بدسترسی اینترنت ADSL و یا هر نوع فناوری که Ping آن در حد قابل قبولی باشد . برای اینکه بدانیم وضعیت Ping Time اینترنت ما به چه صورت می باشد به طریق زیر عمل نمایید :

الف - در قسمت Run ( کلیدهای ویندوز + R ) تایپ کنید CMD

ب- در صفحه بعدی دستور زیر را تایپ نمایید : ping -t yahoo.co.uk

ج - عددی که روبروی Time نوشته شده است Ping شما می باشد ، و فاصله زمانی رفت و برگشت یک پکت داده می باشد . حداکثر Ping قابل قبول برای بازی 380 می باشد که این زمان برای کلاسهای که Melee می باشند مثل Warrior می بایست کمتر باشد . توجه داشته باشید که آدرس بالا سایت یاهو در اروپا می باشد و در صورتی که در سرورهای آمریکا بازی می کنید از آدرس زیر Ping بگیرید : Ping -t yahoo.com

به طور معمول Ping قابل قبول برای اروپا ( از یاهو ) به طور متوسط 250 و برای آمریکا 360 می باشد .

د - حد اقل Bandwidth مورد نیاز برای بازی 128 می باشد ، توجه داشته باشید که با Bandwidth 128 در بعضی مکانها که حجم عظیمی از داده رد و بدل می گردد ( ماندد AV و ... ) ممکن است باعث Dc شدن شما شود . پیشنهاد ما یک Connection 256 می باشد .

2. Original CD Key ; برای بازی در سرورهای Blizzard شما نیاز به سی دی کی Original بازی دارید. سی دی کی اورجینال در واقع کد حک شده بر روی نسخه اصلی بازی می باشد. از ابتدای شروع wow تا به امروز قسمت های مختلفی عرضه شده است که به صورت زیر می باشد :

wow Standard Edition : اولین سری بازی wow که در آن شما می توانستید حداکثر به LVL 60 برسید .

Burning Crusade : اولین Expansion بازی که Limit lvl در آن به 70 رسید . و دو نژاد جدید بنام های Blood Elf و Draenei به بازی اضافه شد.

Wrath Of The Lich King : مرحله بعدی بازی که در تاریخ 13 نوامبر سال 2008 ارائه گردید و در آن محدودیت LVL به 80 رسید و کلاس جدیدی بنام Death Knight اضافه گردید.

Cataclysm: سومین Expansion بازی که در آن محدودیت LVL به 85 رسید و دو نژاد جدید Goblin و Worgen نیز به بازی اضافه گردید.

بدین ترتیب شما برای شروع بازی نیاز به چهار سی دی کی دارید . البته می توانید ابتدا سی دی که اول بازی را تهیه کنید و سپس در صورتی که تمایل به ادامه بازی داشتید سی دی کی های بعدی را خریداری نموده و از قسمتهای اضافه شده در Expansion ها استفاده نمایید .

همچنین می توانید دو قسمت اول بازی را تحت یک مجموعه بنام Battle Chest تهیه نمایید که معمولا ارزانتر از خرید جدا گانه دو مرحله اول می باشد . ( خرید سی دی کی های بازی wow )

بازی wow دارای سرورهای متعددی در دنیا می باشد که دو سرور اصلی آن در اروپا و آمریکا می باشند و سی دی کی ها و گیم کارت های هر سروری مختص همان سرور می باشد ، بدین صورت که اگر شما سی دی کی US را خریداری نمایید نمی توانید از آن برای بازی در سرورهای اروپا استفاده نمایید . همچنین انتقال کاراکتر شما از سرورهای اروپا به آمریکا و بالعکس غیر ممکن می باشد . برای شروع پس از تهیه سی دی کی می بایست به یکی از سایت های زیر مراجعه و در قسمت Account Creation شناسه خود را بسازید . اطلاعاتی را که در این قسمت وارد می کنید بسیار حیاتی می باشند و در حفظ آن کوشا باشید ( در صورتی که بعد ها مشکلی برای Account شما پیش بیاید فقط از طریق این اطلاعات امکان بازیابی آنها می باشد )

نشانی سایت اروپا

نشانی سایت آمریکا

3. دی وی بازی : در بازی wow با توجه به اینکه بازی همواره در حال تغییر است ، Patch های ارائه می شود که شما برای ورود به بازی به این Patch ها نیاز دارید و می بایست نسخه شما بروز باشد .در صورتی که برای تهیه بازی به مشکل برخورد کنید می توانید با ما تماس بگیرید .

توجه داشته باشید که world of warcraft یک بازی Massively Multiplayer Online Role Playing Game می باشد و پیشنهاد می شود که در این بازی حتما از دوستان خود که قبل از شما وارد این دنیای بزرگ شده اند کمک بگیرید . تعامل و ارتباط با دیگر بازیکنان در بازی از ارکان اصلی در این بازی می باشد و در صورتی که شما به صورت یک بازی Single به آن نگاه کنید خیلی زود از بازی خسته خواهید شد و حتی بسیاری از قسمت های بازی را که فقط به صورت گروهی می توانید آنها را مشاهده نمایید از دست خواهید داد .

اولین گام در شروع بازی انتخاب Realm می باشد که می توانید در این لینک راهنمای آن را مطالعه نمایید . در دنیای wow دو گروه اصلی Horde و Alliance وجود دارد که دشمن یکدیگر می باشند ، پس از انتخاب Realm گام دوم انتخاب یکی از این دو گروه می باشد . بعد از انتخاب گروه خود می بایست نژاد خود را انتخاب نمایید که به صورت زیر می باشد :

Horde Side : Orc , Trall , Blood Elf , Tauren , Undead

Alliance Side : Human ,Night Elf , Dwarf , Gnome , Draenei

مرحله بعدی انتخاب Class می باشد که دارای گزینه های زیر می باشد :

Warrior , Mage , Priest , Shaman , Druid , Rogue , Hunter , Paladin, Warlock

مشاهده لیست کامل Class ها و Race ها

d

پس از ساختن ظاهر و نام خود وارد دنیای بازی می شود و بسته به اینکه چه نژادی را انتخاب کرده باشید در قسمت های مختلفی از دنیای بازی شروع به بازی خواهید کرد .

در ابتدای بازی به شما Quest هایی داده می شود که شما باید آنها را کامل کنید تا Experience گرفته و LVL up شوید ، در صورتی که در یافتن محل Quest ها دچار سردرگمی می شوید می توانید از سایت زیر استفاده نمایید :

سایت : http://www.thottbot.com

یکی از Addon هایی که در شروع بازی می تواند به شما کمک کند CT mode می باشد که آن را می توانید از سایت http://ctmod.net/ دانلود نمایید . برای نصب Addon ها کافی است پس از Extract کردن آنها در شاخه زیر کپی نمایید :

World of Warcraft\Interface\AddOns\

از Addon های کاربردی برای جستجوی محل Quest ها Quest Helper می باشد که می توانید از سایت wow.curse.com دریافت نمایید :