سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ


صفحات وبلاگ
لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 0
  • بازدید دیروز: 2
  • کل بازدیدها: 91181



We Are Friend




 

Ebook Ss آموزش ورد اف وارکرفت(1)

سلام
این اولین سری آموزش ورد اف وارکرفته:
میخواستم راجع به بازی world of warcraft براتون یه کمی توضیح بدم.

این بازی یه بازی اینترنتی و به سبک RPG یا همون Role Playing Game هستش و شما در این بازی بعد از انتخاب نوع کاراکترتون ( مرد یا زن / HUnter, Warrior, Mage,.... ) می تونین وارد بازی بشین
در بازی دو گروه وجود دارند :
1- Alliance ها که شامل Human - NightElf - Gnome - Dwarf - Deraeni میشه
2- Horde ها که شامل Orc - Undead - Tauren - Troll - BloddElf میشه
این دو گروه سالیان سال هست که با هم در حال جنگ هستن

کسانی که بازی Warcraft3 رو انجام داده باشن خیلی سریع تر می تونن با این بازی رابطه برقرار کنن

بعد از ورود شما باید حواستون به خیلی چیزها باشه :
- باید Level بگیرین : یعنی از لول 1 برسین به لول 70 - که اینکار اول خیلی ساده است و بعد سخت تر میشه
- باید قدرتهای جدیدی یاد بگیرین : به ازای هر 2 لول که بگیرین می تونین یک سری قدرتهای جدید یاد بگیرین
- باید لباس ( زره ) و ابزارهای جنگی بخرین : توی بازی برای جنگیدن نیاز به ابزارهای جنگی و زره دارین
- باید پول جمع کنین : برای یاد گرفتن قدرتهای جدید - لباس ها و ابزار های جنگی جدید باید پول بدین
- باید شغل انتخاب کنین ( آهنگری - معدنچی - خیاط و .... ) : از طریق این شغل شما پول بدست میارین
- باید افتخار جمع کنین : توی بازی در اصل دو گروه هستن که با هم دشمن هستن که اگر شما یکی ار افراد گروه مخالف رو بکشین افتخار جمع می کنین که با این افتخار می تونین زره های خفن بخرین
- و .....

در بازی یکسری ماموریت ( Quest ) وجود داره که شما با انجام دادن اونها پول و یا ابزار الات خوبی گیر میارین

و بالاخره مهمترین و قشنگترین قسمت بازی BattleGround ها و Instance هاست :
BattleGround یه جایی شبیه میدون جنگه که شما و افراد هم گروهیتون میرین اونجا و با گروه دشمنان می جنگید و افتخار کسب می کنین
Instance هم جایی هستش که شما و دوستان و هم گروهی ها میرین و با کشتن دشمن پول خوب و ابزار و لباسهای خوبی گیر میارین

در نهایت اگر حوصله و جنبه یک بازی خفن رو دارین world of warcraft آخرین و بهترین انتخابه
اگر هر سوالی داشتین من در خدمتم.

این مطالبو دوست عزیزم حسن (Jigsa) نوشته بود






 

آموزش مختصری از بازی world of warcraft

 

پرطرفدار ترین بازی جهان

 

قبل از هر چیز باید بگم که این بازی به شدت معتاد کننده است ممکنه در همون اوایل بازی کردن زیاد مجذوبش نشین ولی بعدا که حرفه ای تر شدین هرروز بیشتر معتادش میشین !!

برای بازی کردن شما باید بازی رو که حجمی بالاتر از 10 گیگ داره رو نصب کنین و بعد از طریق اینترنت به انجام بازی بپردازید البته روش های آفلاین بازی کردن هم وجود داره که پیشنهاد میکنم اصلا دور و برش نرین چون 1 % بازی آنلاین هم حال نمیده.


بعد از نصب بازی نسخه 1.0.0 ، از پوشه ی بازی "Luncher" رو انتخاب کنین که خودش شروع به دانلود پچ ها میکنه شما تا آخرین پچ نسخه کلاسیک رو که دانلود کردین میرسین به نسخه بعدی یعنی Burning Crusade که پچ های شماره ی 2 شروع میشه بعد از اون هم نسخه سوم یعنی Wrath of the lich king . میتونین تا آخرین پچ رو از همین طریق دانلود کنین الان که من اینو مینویسم تا پچ 3.0.9 Release شده.
ولی اگه امکان دانلود نداشتین میتونین بازی رو از یه گیم نت یا از یه فروشگاه اینترنتی تهیه کنید چون بعید میدونم بازی فروشی ها wow رو داشته باشن.
نحوه ورود به بازی:
اگر میخواین در سرور اصلی این بازی یعنی سرور بلیزارد بازی کنین که اون بحثش جداست و باید نسخه اصلی رو تهیه کنین و بعد هم گیم کارت بلیزارد که بتونین تو سرور اصلی بازی کنین و همه ش هم پولیه ولی اگه میخواین در سرور مجانی بازی کنین اول باید پچی که اون سرور ساپورت میکنه رو داشته باشید مثلا Wowscape الان با 2.4.3 کار میکنه. بعد باید به سایت همون سرور مراجعه کنین و یک اکانت برای خود بسازید. مثلا میتونین توی سرور Wowscape بازی کنین که سایتش اینه :
کد:
www.scapegaming.com
اونجا میتونین اکانت خود رو بسازید(البته Wowscape تنها سرورمجانی نیست سرورهای Free تا دلت بخواد وجود داره)
بعد از ساختن اکانت باید به پوشه بازی مراجعه کنین و فایل Realmlist.wtf رو به وسیله ی Notepad بازش کنین و متن مخصوص سرور یا IP اونو توش وارد کنین که همه ی سرورها این متنو توی خود سایتشون قرار میدن . مثلا متن Realmlist سرور Wowscape اینه :
set realmlist logon.wowscape.net

تا اینجا مراحل ورود رو کامل کردین ، بعد از Realmlist شما آیکن بازی رو اجرا میکنین و اکانت خودتون رو میزنین و وارد بازی میشین.
نکات مربوط به بازی کردن
بگم که این بازی جزییات خیلی خیلی زیادی داره و من تا اونجایی که بتونم سعی میکنم آموزش های کلی و مورد نیاز رو بهتون بگم تا دچار سردرگمی نشین

ساختن کاراکتر ( شخصیت )

بعد از ورود به اکانت در صفحه ای که میاد شما Creat new character رو میزنین و وارد صفحه ساخت هیرو ( از این به بعد به کاراکتر میگیم هیرو ) میشین.
در این بازی دو گروه وجود داره Horde & Alliance که هرکدوم دارای Race های مختلفی هستن و این دو گروه با هم دشمنند !!

Orc . Troll . Tauren . Undead . Blood elf <<<Horde
Human . Dwarf . Night elf . Gnome . Draeni <<Alliance

علاوه بر Race تعدادی Class وجود داره که هرکدوم قدرت های خاصی دارند و انتخاب اونا سلیقه ای هست و بین هیچ کدوم فرقی نداره یعنی همه قدرت یکسانی دارند.



یه سری توضیح درباره بعضی کلاس ها
Warrior:جنگجو ها که قدرت زیادی برای جنگیدن دارند و با سپر ها و زره های آهنین خود به جنگ می روند.این گروه قدرت جادویی ندارد.اما قدرت های جنگی بی نظیری دارد.یک جنگجو عمر(Health) زیاد هم دارد.جنگجو برای استفاده از قدرت از Rage استفاده می کند.Rage هم با جنگیدن پر می شود.جنگجو همه لباس های جنگی را می توند به تن کند.(لباس ها می تواند لباس معمولی زره و یا لباس چرمی و ... باشد.)

-برخی از سلاح ها و ... را همه نیرو ها و یا بعضی نیرو ها و گروه ها می توانند یاد بگیرند.مثال:

چاقو:همه می توانند یاد بگیرند.

چوب دست:Priest و Mage و Warlock می توانند یاد بگیرند.

و...

همچنین جنگجو می تواند تقریبا از همه سلاح های جنگیدن به جز چوب دست جادویی و عصا(Staff) استفاده کند(یعنی چنگچو می تواند از شمشیر و تبر و گرز و چاقو و تیرکمان استفاده کند)

-Paladin:یک Paladin همانند جنگجو است.اما تفاوت های کوچکی هم با آن دارد.Paladin بیشتر از گرز برای جنگ استفاده می کند.عمر زیاد دارد و می تواند جادو نیز داشته باشد(جادویی هایی مثل قدرت بیشتر و بهبود عمر و ...).یک Paladin هم اغلب لباس ها و سلاح های جنگجو را می تواند استفاده کند.

-Rogue:این سرباز قابلیت پنهان شدن و دزدی کردن را دارد.عمر متوسطی دارد و به جای جادو از نیرو(Energy) خود استفاده می کند.سلاح این نیرو چاقو است و تقریبا بیشتر لباس ها را می تواند استفاده کند.

-Priest:این نیرو قدرت ها متفاوتی دارد که بیشتر مربوط به جادو می شود.مهم ترین قدرت یک Preist امکان جان بخشی است.(یعنی زیاد کردن عمر یا خوب کردن عمر و یا زنده کردن یک فرد و ...).این نیرو بیشتر از جادو های مختلف برای نابود کردن دشمن استفاده می کند.سلاحش گرز و چوب دست جادویی(Wand) و عصا و چاقو است.لباس این نیرو هم لباس معمولی است. و عمر متوسط دارد.

-Mage:این نیرو هم بیشتر قدرتش جادو است.عمر کمی دارد و از جادو استفاده می کند.سلاحش عصا است.لباس های معمولی هم می تواند استفاده کند.

-Warlock:یک نیرو که تا حدودی به طرف تاریکی رفته است.قدرت این نیرو, نیرو های تاریکی است و از جادو های سیاه استفاده می کند.عمر این گروه متوسط است و از جادو استفاده می کند.سلاح اولیه اش چاقو است و لباس معمولی می تواند استفاده کند.

-Hunter:این گروه بیشتر قدرتش شکار و استفاده از تفنگ است.عمر متوسطی دارد و از جادو استفاده می کند.اگر هم قدرت بگیرد می تواند برای خود یک جانور داشته باشد که بسیار قدرمند است.سلاح اصلی این گروه تبر است و تقریبا همه لباس ها را می تواند استفاده کند.

-Druid:نیرویی که می تواند خود را شبیه جانوران کند.این نیرو عمر متوسطی دارد و از جادو استفاده می کند.سلاحش عصا است و لباس های معمولی استفاده می کند.

-Shaman:این نیرو قدرتش جادو است و سلاح اصلی اش گرز می باشد و لباس معمولی دارد و عمر متوسطی هم دارد.

یک هیرو بسازید و وارد بازی بشید. در این باید سعی کنید هیروی خود رو از لول 1 به لول 70 برسونین برای این کار باید ماموریت یا همون Quest انجام بدین به ازای هر ماموریت به شما یه مقدار Experience میده که به صورت نوار رنگی ای پر میشه و هر بار تا آخر رفت یک لول بالا میرین که این کار اولش ساده ست ولی هر لولی که جلو میرین سخت تر میشه.خود بازی برای انجام Quest ها هیچ راهنمایی نکرده و فقط اون متن درون Quest log که با زدن کلید "L" باز میشه میتونه شما رو کمک کنه ولی برای راحتی میتونین از این Addon برای رفتن Quest ها استفاده کنین:
کد:
http://aliaaa.persiangig.com/documen...Quest1.310.zip
به ازای هر 2 لول که آپ میشین یک سری قدرت های جدید رو آموزش میبینین که برای این کار باید پیش Trainer مخصوص کلاس خودتون برین و ترین کنین. قدرت های یاد گرفته شده رو از طریق کلید "P" میتونین مشاهده کنین.
از لول 10 به بعد میتونین Talent های خود رو بالا ببرید به ازای هر لول یک Talent point به شما میده که میتونین با زدن کلید "N" تلنت ها رو مشاهده کنین و آپ کنین.

اینم یه سایت که یه مرجع کامل برای اصطلاحات و یا معرفی آیتم ها و... هست البته فارسی نیست :دی
کد:
http://wowhead.com
فکر کنم این توضیحات برای شروع بازی کافی باشه بقیه چیز ها رو در حین بازی کردن یاد میگیرید البته اگه نکته جدیدی وجود داشت حتما به آموزش اضافه میکنم.

Ebook Ss آموزش ورد اف وارکرفت(2)


این دومین سریه:داری یاد میگیری شیطون!!!مامی player ها حتما باید نکات زیر رو در شروع و درادامه بازی بدانند . این موارد نکات اولیه بازی است که دانستن و عمل به آن در پیشرفت بازی به شما خیلی کمک میکند.

خوب برویم سراغ اصل مطلب :
* درابتدا بازی*
1. pvp و pve
2. کارایی هر هیرو
3. شروع با quest
4. لول اپ سریع
۵. انجام quest ها برای لول اپ و بدست اوردن ایتم
6. رفتن به dungeon از ابتدای لول 15
7. انجام 2 شغل مناسب در کنار لول اپ کردن
8. انجام duel با character های خودی برای بالا بردن سرعت عمل
*بعد از لول 80 شدن *
9.رفتن به battle ground برای بدست اوردن honor و خرید item
10. رفتن به arena
11. رفتن به ins برای کشتن boss از طریق raid
12. تکمیل شغل ها و پول در اوردن با آن ( مخصوص سرور blizzard )
13. کشتن character های دشمن (horde یا alliance ) برای جمع اوری honor
14. چیدمان درست لول ها در action bar برای افزایش سرعت عمل
*خوب برویم سراغ اموزش مختصری درباره ی هر یک از موارد فوق :*
1. pvp : pvp ویژگی یک سرور یا یک realm رو نشان می دهد . pvp یا همان (player vs player ) می باشد . این بدان معنا است که در تمام zone ها یا تمام مناطق character های دشمن می توانند به شما attack بدهند که این ویژگی باعث سخت شدن فرایند level upمیشود که من به بازیکنان تازه کار realm های pve را پیشنهاد میکنم .
pve : pve ویژگی دیگر یک realm می باشد که این ویژگی نشان دهنده این است که در هر منطقه ای اگر character شما را ببینند نمی توانند به شما attack بدهند . که این ویژگی باعث اسان تر شدن فرایند level up شما می گردد
2. کارایی هر هیرو : شما قبل از انتخاب character باید نکات قوت و ضعف character را بدانید تا در انتخاب درست ان دچار مشکل نشوید .
3.quest : برای levelup سریع و بدست اوردن item باید به انجام quest بپردازید
4.level up سریع : (این مخصوص اون کسانی هست که سرور پولی بازی می کنن ) : در بازی تمام فکر خودتون رو برای 80 شدن متمرکز کنید چون 1. شما پول دادین 2. وقت از همه چیز مهمتر است پس هدر ندهید
5.انجام qest برای level up و بدست اوردن ایتم : یکی از راه های لول اپ انجام quest است که باعث می شود که هم لول اپ می شوید و reward های خوبی بدست می اورید
6. رفتن به dungeon : (این مخصوص کسانی هست که حداقل 3 ما wow بازی کردن) : وقتی دکمه i رو می زنید متوانید به dungeonبروید
7.انجام 2 شغل مناسب : (مخصوص سرور های پولی ) : انجام دو شغل مناسب یا همون skill up job در سرور های پولی خیلی بهتون کمک می کنخ زیرا باعث بدست اوردن gold در بازی می شود که می توانید از action house ایتم خریداری کنید
8. انجام duel : در پست های بعدی به طور کامل توضیح می دهم
9.رفتن به battle ground برای بدست اوردن honor و خرید item : این هم روشی برای بدست اوردن ایتم است که در اون شما باید با تیم حریف مبارزه کنید و در صورت کشتن اونها honor جمع کنید و با اونها item بخرید
10.رفتن به arena : توضیح بالا در این مورد صدق می کند *این هم روشی برای بدست اوردن ایتم است که در اون شما باید با تیم حریف مبارزه کنید و در صورت کشتن اونها honor جمع کنید و با اونها item بخرید*
11.رفتن به ins برای کشتن boss از طریق raid : این رو در پست های بعدی اموزش می دهم
۱۲. یه سری برنامه است که خیلی به درد تون می خورد :
برنامه ای که نیاز هست برنامه curse است و کار این برنامه نصب addone است
لینک : www.curse.com
برنامه ای دیگر که متوانید با اون با دوستان خود در wow صحبت کنید
لینک : www.ventrilo.com

 

Ebook Ss آموزش ورد اف وارکرفت(3)

این هم سری سوم آموزش":اینم یه مقاله ای درباره شغل ها در wow و کارایی آن ها که به در خواست بعضی دوستان برای شما قرار دادم. در ضمن برای trainشغل مورد نظر باید به شهر های اصلی خودتون بروید و شغل ها را فرا بگیرید . در آخر لینک هایی برای آموزش هر شغل و آیتم های مورد نیاز شغل ها رو قرار دادم در ضمن داشت یادم می رفت لطفا در نظر سنجی شرکت کنید . اگر من اشکلی تو کار من میبینید می تونید با نظر های خودتون مشکلات رو بر طرف کنید و اگر مطلبی نیاز دارید تو قسمت نظرات بیان کنید تا در اسرع وقت اون مطالب رو براتون قرار بدهم .

شما دوستان عزیز فقط می توانید به انجام ۲ شغل بپردازید و برای cancel کردن یک شغل در بازی دکمه c را فشار دهید و به قسمت skill رفته و روی شغل علامت ضربدر را کلیک کنید

شغل ها

Leather working:با استفاده از این شغل شما می تونید لباس هایی از جنس leather بسازید. همچنین armor kit که به armor کفش – دستکش – لباس – شلوار اضافه میکنه که در آخر کار stamina و agility و armor رو با هم میندازه. باید بگم که این شغل رو باید حتما با Skining بگیرید.


Skining:با استفاده از این کار شما می تونید مواد لازم برای leather working رو بدست بیارید. وقتی یه حیوون می کشید و کاملا item های داخلش رو خالی میکنید وقتی موس رو روی حیوون میارید عکس موس عوض میشه که اگر راست کلیک کنید شروع می کنه به کندن پوست حیوون.

Black Smithing:این کار برای ساخت لباس های mail و همچنین plate و اسلحه ها هست. برای ساخت آیتم ها حتما باید کنار Anvil یا forge باشید(یه چیزی کنار black smithing trainer ها هست که روش آهن گداخته می کوبند.) برای ساخت مواد اولیه ای لازم دارید که بوسیله mining تامین میشه.

JweleryCrafting:برای ساخت finger – neck –socket و یه چیزایی تو مایه ی totem که می زاری زمین و یه کاری انجام میده.
برای مواد اولیه به mining نیاز میشه


Mining:با استفاده از اینکار میتونید معدن هایی که توی نقشه هست رو به صورت نقطه زرد ببینید و برید و اونا رو خالی کنید (منظور از نقشه mini map یا همون کوچیکه هست) وقتی اونا رو خالی کردید مواد لازم برای black smithing رو در کنار Anvil تولید و در کنار forge به black smithing می پردازید .

Alchemy:برای ساخت potion هست که چیزای جالبی داره . مثلا stamina رو برای 1 ساعت 24 تا بالا میبره . برای این کار باید herbalism رو train کنید.

Herbalism:برای اینکه گلهایی که داخل map هست رو بردارید و مواد لازم alchemy رو بدست بیارید


Tailoring:برای ساخت لباس های cloth و همچنین Bag ها استفاده میشه. برای تهیه مواد اولیه نیازی به شغل دیگه ای نیست و باید مواد اولیه که linen cloth –wool cloth-…… هست رو با کشتن humanoid ها گیر بیارید. (جهت اطلاع Humanoid به معنی انسان نما هست وقتی موس رو روی یکی از حیوون ها میگیرید نوشته beast-undead-humanoid و... ) حالا شما humanoid ها رو بکشید تا گیرتون بیاد.



Enchanting:به معنی طلسم کردن است و شما یه آیتم رو enchant می کنید می تونید به اون Stamina- agility –strengh و ..... اضافه کنید. همچنین می تونید disenchant کنید که از Stamina و همه چیزای یه آیتم بردارید.

Engineering:این شغل چیزای جالبی میسازه . مثلا یه TNT می سازه که تا شعاع 5 yard رو منفجر میکنه و به کسایی که تو این محدوده هستن بسته به نوع TNT دمیج میده و stun میکنه . چیزای دیگه هم میسازه مثلا head –Gun و حتی میتونی مین بسازه که تو battleground به درد می خوره

Inscription:برای shoulder ت می تونی enchant اختصاصی بزنی که بشدت از enchant های موجود برای سایر افراد بهتره

من در اینجا چند تا لینک برای شما می زارم که بفهمید برای هر شغل چه ایتم هایی بدست اورید و کجا باید بروید این ایتم ها رو بدست اورید (بروی شغل مورد نظر کلیک کنید ) :

Mining

Herbalism

Skinning

Alchemy

Enchanting

Disenchanting

Blacksmithing

Jewelcrafting

Leatherworking

Fishing

Cooking

Lockpicking

First Aid

برید حال کنید و نظر یادتون نره و لطفا در نظر سنجی شرکت کنید


Ebook Ss آموزش ورد اف وارکرفت(4)

این هم سری چهارم:

ا سلام خدمت دوستان
قصد دارم در این پست یه سری آموزش ها را برای شما قرار بدهم تا مشکلاتی که برای برخی از دوستان بوجود آمده است حل شود . ممکن است این مشکل برای شما هم به وجو آمده باشد و با خواندن این مطالب اگر باز هم مشکل یا سوالی داشتید در قسمت نظرات بیان کنید تا در حل مشکل کمک کنیم.
1.اموزش رفتن به یک سرور : برای این کار ابتدا به سایت سرور مورد نظر رفته و یک اکانت بسازید و سپس در صفحه اصلی سایت نوشته realm list که جلوی اون یک لینک یا یک ip وجود دارد مانند (logon.magic-wow.com یا 198.132.56.87.0 ) (این مثال ها واقعی نیستند ) که شما اون لینک یا ip را را در جایی یادداشت کنید سپس به سراغ جایی که بازی را نصب کرده اید رفته و به مسیر زیر بروید :

data\enGB

سپس به دنبال فایلی با نام realmlist بگردید وقتی فایل را پیدا کردید بروی ان راست کلیک کنید وسپس گزینه open with را کلیک کرده و بروی گزینه notepad کلیک کنیدسپس فایل با پسوند notepad باز می شود حال اون realmlist که از سایت سرور در جایی یادداشت کرده بودید را داخل این فایل بنویسید * دقت کنید محتوای این پوشه باید به صورت زیر باشد :

ریلم لیست سرور را در اینجا بنویسید set realmlist

حال فایل را save کنید اکنون کار دیگر تمام شده است و شما می توانید بازی کنید . *دقت کنید باید patch سرور بر روی بازی شما وجود داشته باشد . مثلا اگر پچ سرور 3.3.3a می باشد (patch سرور را در همون سایت سرور می توانید مشاهده کنید ) باید patch بازی شما هم 3.3.3a باشد ولی دقت داشته باشید که هر سروری برای خود یک patch دارد یعنی تمام سرور ها patch (3.3.3a ) نیستند و ممکن است patch سروری 3.2.2a باشدنکته : برای اینکه در patch ها دچار مشکل نشوید بهتر است wow خام را خریداری کنید (wow خام هیچ patch بر روی ان نصب نشده ) و تمام patch ها را به صورت جداگانه خریداری کنید و پس از نصب بازی از روی بازی در هر drive کامپوتر یک کپی کنید تا اگر دوست دارید در چند سرور بازی کنید که patch های انها با هم فرق دارد مشکلی پیش نیاید .2. بعضی از دوستان در مورد نصب patch یا error که در هنگام نصب ممکن است به وجود اید مشکلاتی داشتند که توصیه من این است که بازی خام رو خریداری کنند و از اول شروع به نصب patch ها کنند تا مشکلی پیش نیاید ولی امکان دارد بعد از نصب patch بازی اجرا نشود و error بدهد که در اینجا باید بازی را repair کنید که برنامه repair کردن بازی در فایل اصلی موجود می باشد که پس از انجام ان باید دوباره اون patch را نصب کنید یا patch دیگری را download کنید و نصب کنید3. برای اینکه در اجرای بازی مشکلی پیش نیاید بهتر است اصلا setting بازی و فایل ها را دست کاری نکنید زیرا درست کردن اونها خیلی سخت می شود4. من در اینجا چند realm list سرور هایی را برای شما قرار می دهم که سرور های خوبی برای بازی می باشند :

magic-wow : logon.magic-wow.com

scapegaming : 91.142.218.126

shattered-wow : shattered-wow.co.uk

neverendless-wow : neverndless-wow.net

5. باید تا به حال افرادی را در بازی دیده باشید که از بقیه کاراکتر ها از قدرت خیلی بیشتر بر خوردار هستند که به انها donate یا donor گفته می شود برای donor شدن می توانید در سایت اصلی سرور به قسمت donate بروید و با پول به خریداری donate بپردازید . البته توصیه من به شما این است که در سرور های free یا fun خریدن donate ارزشی ندارد زیرا هر یک قسمت از ایتم به طور تقریبی 15$ می باشد6. چند عدد لینک سایت برای شما قرار می دهم که خیلی به درد شما می خورد1. سایتی برای اموزش کوچکترین نکته از بازی wow : www.wowwiki.com2. سایتی برای دیدن جای ایتم های quest در بازی : www.wowhead.com3. خرید و فروش گلد در هر سرور : http://www.uniquedc.com/index.php?action=wowmarket7.برخی از دوستان در باره سیستم مورد نیاز بازی و سرعت اینترنت مورد نیاز سوالاتی کردن که من علاوه بر جواب دادن به سوالات انها در قسمت نظرات باز هم در اینجا برای شما عرض می کنم . حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

free space hard : 16 Gb

memory : 512 MB ram

video : 7200 NVIDIA Geforce

و برای بازی adsl 128 kb/s هم کافی می باشد .8. duel : بازی wow این قابلیت را دارد که علاوه بر جنگ با دشمنان بشود با یاران خودی هم جنگی به صورت سوری انجام داد و فقط فرق duel با جنگ با دشمنان این است که duel فقط بین یاران خودی و1vs1 صورت می گیرد و برای برنده امتیازی ندارد9.بعضی از دوستان در باره ساخت اکانت در سرور های مختلف پرسیده بودند که در پاسخ به انها باید بگم که ابتدا به سایت اصلی سرور بروید و به قسمت rigester بروید و اکانت بسازید10.شاید بیش از 10 نفر از وضعیت هیرو ها در wow پرسیده بودند که باید بگم هیروهای wow اصلا شباهتی با هیرو های dota ندارد ولی wow و dota یک وجه مشترکی دارند و ان این است که در 2 بازی مفاهیم مانند tank و magicer موجود می باشد . به طور مثال در dota از هیروی warchift به عنوان tank استفاده می شود که در wow از هیرو warrior به عنوان tank استفاده می شود ونکته دیگر این است که حتی هیرو ها هم شباهت اسمی ندارند11. در مورد ساخت اکانت در سرور بلیزارد هم سوالاتی بود که اکنون به این نکته می پردازیم . ساخت اکانت در سرور بلیزارد نیاز به هیچ دعوت نامه یا چیز های مشابه ندارد برای ساخت اکانت باید موارد زیر را به صورت کامل انجام دهید :خرید cd-key که قیمت ان ثابت نیست و می تونید این رو از سایت www.uniquedc.com خریداری نمایید سپس به سایتwww.battle.net باید بروید سپس یه اکانت در این سایت بسازید و پس از فعال کردن اکانت battle.net باید به سایت www.wow-europe.com بروید و به قسمت create account بروید در صفحه ابتدایی create account سوالی درباره اینکه ایا شما اکانت battle.net دارید یا نه که شما yes می کنید و وارد مرحله ساخت اکانت می شوید حال باید فرم سایت و ادرس ایمیل خود و cd-key که قبلا خریداری کردید را وارد کنید و پس از ثبت نام کامل و فعال کردن اکانت از طریق ایمیلی که برای شما از سایت billizard می اید شما دیگر member این سایت شده اید و باید به 2 نکته زیر توجه کامل داشته باشید :1.ادرس ایمیل را درست وارد کنید زیرا اکانت بازی همان ایمیل شما است2.پس از فعال کردن اکانت پیامی مبنی بر اینکه شما 1 ماه اکانت free دارید دریافت می کنید و پس از تمام شدن اکانت free برای ادامه بازی بایدgame card خریداری کنید که این game crad را هم می توانید از سایت www.uniquedc.com خریداری کنیدبازهم با نظرات سازنده خود مارا در هرچه بهتر شدن مطالب یاری کنید


Ebook Ss آموزش ورد اف وارکرفت(5)

این هم آخریش:با سلام خدمت دوستان .
در پی نظرات برخی دوستان که در خواست آموزش class های بازی wow کرده بودند این آموزش را آماده کردم تا شاید مشکلات دوستان را حل کند.
در ادامه مطلب توضیحات مختصری در مورد قابلیت های Warrior, Paladin, Rogue, Hunter, Mage, Warlock, Shaman, Priest, DeathKnight و .... داده شده است.


با سلام خدمت دوستان .
در پی نظرات برخی دوستان که در خواست آموزش class های بازی wow کرده بودند این آموزش را آماده کردم تا شاید مشکلات دوستان را حل کند.
در ادامه مطلب توضیحات مختصری در مورد قابلیت های Warrior, Paladin, Rogue, Hunter, Mage, Warlock, Shaman, Priest, DeathKnight و .... داده شده است.

HORDE : تشکیل شده از پنج نژاد به نام های,undead , Orc ,tauren ,troll وblood elfAlliance : تشکیل شده از پنج نژاد به نام های dwarf , draenei , gnome, human ,night elf

هر نژاد از چند class تشکیل شده که در پایین خلاصه ای از مهارت های کلاس ها را مشاهده می کنید.

Warrior : قهرمان یا جنگجو تقریبا میتواند از همه صلاح ها و زره ها استفاده کنه. البته صلاح های اصلیش (Sword)و(Axe) و (mace) هست.و زره اصلیش (Plate) است.warrior قابلیت استفاده از دو صلاح یک دستی ویا یک صلاح دو دستی و یا یک صلاح یک دستی و یک (shield) را دارد.
قابلیت های warrior به دو نوع شناخته میشود .1. (dps) : که ضربات سنگینی وارد میکنه.2. که به tank معروف هست و بیشتر روی Armor تمرکز داره تا damage و میتونه زربات سنگین رو به راحتی تحمل کنه.

Paladin: این کلاس هم مانند warrior میتواند تقریبا از همه صلاح ها و زره ها استفاده کند اما صلاح اصلی او معمولا mace و یا sword است و از َarmor ,plate استفاده میکنه.paladin قابلیت استفاده از یک صلاح دو دستی و یک shield و یا یک صلاح دو دستی را دارد.
انواع paladin که سه دسته هست 1. Dps (توضیح در قسمت warrior.)2.Tank (توضیح در قسمت warrior.)3. که شفا بخش یا healer میباشد و باعث میشود paladin را به یک کلاس کامل تبدیل کند.paladin در حالت معمولی میتواند جان از دست رفته خود را بازیابی کند اما در سورتی که تخصص اصلی خود را healer قرار دهد به صورت وحشت ناکی میتواند خود و اطرافیانش را heal کند.

Rogue: به معنای آدم کیف قاپ یا دغل باز. rogue میتواند از sword و mace و (dagger) استفاده کند البته صلاح اصلی او dagger است که برای اجرای برخی از قدرت هایش به dagger نیازدارد و لباسی که می تواند استفاده کند چرم است که نسبت به Plate قدرت کمتری دارد.
تخصص rogue در غیب شدن و گیج کردن حریف و حمله از پشت سر است زیرا rogue از پشت بیشتر به دشمن صدمه میزند.

Hunter: شکارچی .همینطور که از اسمش معلومه صلاح تخصصیش (gun) و (Bow) و (crasbow) میباشد. لباس او آهنی (mail) میباشد که از leather قوی تر ولی از plate ضعیف تر است.
hunter توانای این را دارد که از بین حیوانات یکی را رام کرده و به عنوان (pet) خود انتخاب کند .این pet همراه با شما level میگیرد و قوی میشود و به دستور شما حمله , دفاع و یا بی کار میشود ولی این pet به غذا هم احتیاج دارد که یکی از دردسر های hunter به شمار میرود.
hunter با قدرت های که دارد برای حریف تله گزاری کند که اگه به تله hunter بیوفتی از سرعتت به شدت کاسته میشه و اون وقت تیر های bow یا gun به سرعت شما رو به شکست وا میداره ..
البته 90% کلاس ها میتونن از gun یا bow استفاده کنن البته به صورت خیلی ضعیف ولی hunter صلاح اصلیش bow ,gun هست به همین خاطر خیلی سریع تر و قویتر شلیک میکنه.

Mage: جادوگر .همین طور که گفتم جادوگره و تمام قدرتاش بر اساس جادو هست و صلاحی که دست میگره (Staff) است البته از صلاحش برای ضربه زدن استفاده نمیکنه و بیشتر میزان توانایی رو به character اضافه میکنه. لباس مورد استفاده cloth هست که از تمام لباس ها ضعیف تره البته زیاد مهم نیست آخه کسی زنده به mage نمیرسه اگرم برسه اونقد جادو واسه فرار داره که نگو..
mage ها به 3 دسته تقسیم میشن .

1. fire از اسمش پیداس که از جادوی آتش استفاده میکنه.2.Frost اینم که معلومه از جادوی یخ استفاده میکنه (این نوع معمولا مبارزات تک به تک رو عالی کار میکنه ).3. arcane این نوع mage بیشتر تخریب میکنه تا مبارزه مثلا یکی از جادوهاش اینه که دشمنش تا جند ثانیه نمیتونه از قدرتش استفاده کنه

Warlock: معادل فارسیش میشه ساحره .از اسمشم پیداس که به mage شبیه البته تفاوت هم زیاده.مهمترین خصلت warlock اینه که pet داره البته با pet . hunter کاملا فرق میکنه warlock برای به دست آوردن pet باید ماموریت Quest انجام بده وخاص هم هست در صورتی که hunter میتونه هر حیوونی رو که حال کنه به عنوان pet اتخاب کنه.
warlock هم مثل mage از staff و armor ,cloth استفاده میکنه ,این کلاس هم قدرتش بر اساس جادو هست ولی نه fire نه frost نه arcane بلکه جادوی سیاه یا سایه (shadow).در ضمن warlock تنها کلاسی هست که میتونه از حریف mana بکشه(در باره mana بعد توضیح میدم).

Druid: در زبان فارسی به معنای کاهن و فالگیر است این کلاس یه کلاس عجیب هست و کار باهاش سخت اما در عین حال کامل هست نوع لباسی که استفاده میکنه Cloth هست. حالا عجیب بودنش رو توضیح میدم druid میتونه خودش رو به شکل حیوون تبدیل کنه البته نه هر حیوونی ,که در هر حالت خاصیت های مختلفی داره که یکی یکی توضیح میدم :

Cat form: که به شکل ببر سیاه (Alliance) و شیر شاخ دار (HORDE) میباشد و در این حالت شما به یک rogue تبدیل میشوید .

bear form : که در هر دو گروه به شکل خرس میشود که در این حالت شما به یک warrior تمام عیار تبدیل میشوید محکم و قوی.

travel form: در این حالت شما به شکل یک پلنگ در می آیید که سرعت (speed) شما به شکل قابل توجهی افزایش پیدا میکند و برای طی کردن مسیر و یا فرار خیلی به درد می خوره..( druid دارای form های دیگه هم هست که بعدا توضیح میدم مثل جادوگر و healer ,...)

Priest: در زبان فارسی به معنی کشیش و روحانی هست. یکی از کم یاب ترین کلاس ها اما در عین حال پر کارآمد در بازی گروهی.نوع لباسی که به تن میکنه cloth هست و صلاحش هم mace هست ...تخصص priest بازیابی جان از دست رفته خود و البته دیگران که این مساله باعث میشه همیشه برای کارای تیمی مثل BG , Arena , inss (بعدا در رابطه با این موارد حرف میزنم ) به priest نیاز باشه.راستی priest هم مثل paladin میتونه بازی کنانی که طی درگیری مرده اند را زنده کنه..

Shaman: در شمال آسیا به جادوگران خوب اتلاق میشده...اما من چون باهاش بازی نکردم اطلاعات چندانی ازش ندارم ولی سعی میکنم بعدا بیشتر در بارش تحقیق کنم.shaman بیشتر از صلاح axe ,mace استفاده میکنه و میتونه به مقدار متوسط از جادو استفاده کنه. ولی بیشترین کاربرد shaman چوبه های محافظتی(totem) اونه ,totem چیه؟ چوبه های کوتاهی هستن که فقط shaman میتونه با استفاده از قدرت هاش totem بسازه و خودش و اطرافیانش از اون استفاده کنن انواع totem هست که من همشو نمیشناسم ولی بعضی مثل mana totem ,air totem , water totem و fir totem هستن که کاربرد خاص خودش رو داره مثلا mana totem باعث میشه مانای خودش و کسانی که اطراف totem هستند بازیابی بشه..

کلاس ها در world of warcraft 'Burning crusade' در اینجا به پایان رسید
البته در world of warcraft Wrath of the lich king علاوه بر این که بازی کن میتواند hero خود را تا لول 80 ارتقا دهید یک کلاس هم به بازی اضافه شده. و اون کلاس:

Death Knight: شوالیه مرگ نام این کلاس است.که به نوکران Lich King معروف هستند (البته نوکریه Lich King لیاقت میخواد) به همین دلیل اول باید لیاقتتون رو به لیچ کینگ نشون بدی میخواید بدونین چه جوری؟؟؟ میگم : اول باید یکی از کلاس های بالا رو انخاب کنین و به لول (Level)ا 55 برسونی اون موقع میتونین یه hero از کلاس death knight بسازین ...این کلاس دارای قابلیت های جدیدی هست که شما میتونید از بازی با اون لذت ببرید . یکی از کارای خاصی که هیچ کلاسه توانای انجامش رو نداره اینه که اون میتونه از بدن جانورانی که میکشه روحشون رو بیرون بکشه و برای مدتی از اون به عنوان pet استفاده کنه...




ادامه مطلب ...

موضوع مطلب :


دوشنبه 91 بهمن 16 :: 11:42 عصر :: نویسنده : >>ALihellboy<>DevilKnight<<